نوروز باستانی فرصتی دوباره برای مشاهده قدرت الهی در زنده کردن طبیعت و زمانی مناسب برای باز اندیشی و دور اندیشی در عالم خلقت و تأمل در باب آینده و هدف خلقت انسان است.

سال 1402 با تمام فراز و نشیب خود به اتمام رسید و خانواده بزرگ شورا و شهرداری بیرجند در کنار همشهریان عزیز بیرجندی با تمام تلاش و دستاوردهای خود در این سال به استقبال سالی نو می روند.

در سالی که گذشت ما خادمین شما شهروندان فهیم، توانستیم گامی هر چند کوتاه، اما موثر در راستای توسعه شهری و گردشگری شهرمان برداریم. بی شک آنچه در سال 1402 انجام دادیم لطف و توفیق الهی بوده و هر چه شده در سایه همکاری و مشارکت عموم مردم حاصل شده است.

در سال جدید نیز با الهام از بهار طبیعت عزمی دوباره برای خدمت جزم می کنیم و تلاش خواهیم کرد با جبران کمبودها و نارسایی های سال گذشته، بیش از پیش در راه آبادانی و عمران شهر تلاش نماییم تا شهری آبادتر و زیباتر را شاهد باشیم.

اینجانب همراه شدن نوروز باستانی، بهار طبیعت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیرم و در طلیعه بهار و رستاخیز طبیعت با پیشکش بهترین آرزوها برای تمامی شهروندان، عاقبت بخیری برای تمامی مردم ایران و بویژه همشهریان بزرگوار را از خداوند متعال مسئلت دارم .

 

 مهدی عبدالرزاق نژاد

  رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند