دویست و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بیرجند و آخرین جلسه رسمی شورا در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضا در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بیرجند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، رئیس شورا ی شهر در این جلسه با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن بهار طبیعت و عید نوروز باستانی و تقارن خجسته آن با بهار قرآن به برگزاری جلسه در آخرین روز کاری سال اشاره کرد و بیان داشت: این جلسه به منظور پیگیری لوایح شهرداری و مصوبات کمیسیون ها برای رفع مشکلات شهروندان برگزار شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد اظهار داشت: اعلام مصوبات برگشتی هیئت تطبیق و تصمیم گیری در این خصوص، بیان مصوبات صورتجلسه شورای فرهنگ عمومی استان در خصوص المان های نوروزی و انجام اقداماتی در خصوص تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ایراد شد.

وی ادامه داد: مکاتباتی مبنی بر نظارت بر عملکرد شرکتهای مسافربری، طرح جبران خدمات فداکار ملت، آیین نامه اجرایی پرداخت به موقع نیم درصد حق کتابخانه ها، صدور سند مالکیت برای املاک فاقد سند در محدوده سکونتگاههای غیررسمی مصوب، طرح اصلاحی ابتدای خیابان میرداماد، ایمنی نامطلوب برخی از ادارات از جمله موارد مطروحه در این جلسه شورا بود.