به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد رئیس شورای شهر در پیامی جنایات اسرائیل کودک کش در سرزمین های فلسطین اشغالی به خصوص نوار غزه را محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

ده ها سال جنگ و تجاوز رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی اسرائیل امروز به اوج خود رسیده و دیوانه وار برای هویت پوچ خود با بی رحمی تمام، قساوت و سنگدلی، خوی درندگی خود را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشته است.

این حرکات گرگ صفتانه که نه بیمارستان و بیمار را می شناسد، نه مدرسه و دانش آموز را، نه مادر و کودک را و نه هیچ قاعده و قانونی را بر می تابد در عین اینکه قلب هر انسانی را به درد می آورد اما نوید این را می دهد که پایه های پوشالی این رژیم بی هویت در حال فروریختن است و خون بی گناهانی که مظلومانه بر زمین ریخته می شود به زودی به ثمر خواهد نشست و فلسطین قهرمان در تاریخ بشریت برای همیشه عمر به عنوان ملتی آزاده، مقاوم و تسلیم ناپذیر ثبت خواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از شورای اسلامی شهر بیرجندو به عنوان خادم شهروندان عزیز بیرجندی یکبار دیگر تنفر و انزجار خود را از رژیم سرسپرده استکبار جهانی اعلام داشته و در ماه مبارک رمضان، از درگاه الهی نابودی آنها را مسئلت می نمایم.

 

                                                          مهدی عبدالرزاق نژاد

                                              رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند