به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند؛ در پی گلایه های متعدد ساکنین شهرک امام علی (ع) در جلسه روز گذشته شورا مقرر گردید درخواستهای ساکنین این شهرک، در کمیسیون های عمران و خدمات شهری مطرح گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با اعلام این مطلب گفت: درخواستهای ساکنین شهرک امام علی (ع) در کمیسیون های عمران و خدمات شهری با حضور نمایندگان راه و شهرسازی، تعاونی مسکن مرتبط، شهردار منطقه یک و معاونین عمران و خدمات شهری شهرداری بررسی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عبدالرزاق نژاد ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و تقدیر از شهروندان در برگزاری مراسم عزاداری در ماههای محرم و صفر اظهار داشت: نرخ سرویس های مدارس برای سال تحصیلی جدید تعیین شد و اعضای شورای شهر با افزایش 22 درصدی نرخ نسبت به سال گذشته مطابق نامه آموزش و پرورش موافقت کردند.

وی عنوان کرد: در ادامه این جلسه استعلام شرکت های حسابرسی جهت حسابرسی شهرداری، مناطق و سازمانهای وابسته مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند یادآور شد: اعضای شورا به اتفاق آرا با اختصاص سالن فرهنگسرای شهرداری به صورت رایگان برای تقدیر از ایثارگران موافقت نمودند.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه، مصوبات برگشتی هیئت تطبیق مطرح و اصرار بر مصوبات از سوی اعضای شورا اعلام شد.