رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: رئیس نظام دامپزشکی و مدیرکل دامپزشکی استان روز گذشته با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بیرجند خواستار ساماندهی صنف دامپزشکان شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد اظهار داشت: با توجه به ساماندهی صنوف در سایت صنوف؛ رئیس نظام و مدیرکل دامپزشکی استان خواستار اختصاص زمینی به پزشکان این صنف جهت راه اندازی کلینیک، داروخانه و مکان مناسبی برای واکسیناسیون شدند.

وی اظهار داشت: با نظر اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند مقرر شد در راستای خدمات رسانی بهتر پزشکان این صنف، پس از دریافت زمین از سوی راه و شهرسازی استان، در شورا و شهرداری بیرجند از عملیات ساخت و ساز این صنف حمایت خواهد شد.

لازم به ذکر است نامگذاری خیابان جمهوری 2 به نام اداره کل دامپزشکی نیز از دیگر درخواستهای ایشان بود که مقرر شد پس از دریافت درخواست کتبی، به کمیته نامگذاری شهرداری ارجاع شود.

در ادامه این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به نامه ستاد مردمی غدیر در خصوص در اختیار قراردادن فرهنگسرای شهرداری یادآور شد: طبق مصوبه قبلی شورا مقرر شد کلیه امور مربوط به غدیر از طریق بنیاد بین المللی غدیر استان پیگیری شود.

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد اضافه کرد: در این جلسه شورا با لایحه شهرداری مبنی بر راه اندازی بازار روز بلوار شهید بهشتی با ارائه ی شیوه نامه اجرایی موافقت شد.

وی با اشاره به موافقت اعضا با حضور نماینده ای از اداره پست در جلسات کمیته نامگذاری عنوان کرد: درخواست شهرداری مبنی بر لزوم اصلاحات در تعرفه بهای خدمات سال جاری نیز مطرح شد.

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه نامه های کمیسیون فرهنگی شورا قرائت و تصمیم گیری شد.