مهندس عباس سروری در نطق پیش از دستور دویست و شانزدهمین جلسه شورا به بیان مطالبی در خصوص تفرجگاهها، پارکها و شهربازی های سطح شهر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، عضو شورا با اشاره به ارتباط بیشتر شهروندان با پارکهای سطح شهر در آستانه فصل تابستان گفت: توجه به نیاز شهر و شهروندان و داشتن شهربازی و فضای مناسب، حق مسلم شهروندان می باشد.

مهندس سروری ابراز امیدواری کرد بتوانیم امکانات رفاهی، تفریحات سالم و سرگرمی های مفید و البته کم هزینه برای شهروندان فراهم نماییم.

وی با اشاره به مشکلاتی که در زمینه نگهداری تفرجگاهها وجود دارد ادامه داد: رفع مشکلات متعدد زمین های بازی در پارکهای سطح شهر نیز مورد انتظار است.

عضور شورای اسلامی شهر بیرجند خاطر نشان کرد: ورود وسایل نقلیه مانند موتور و دوچرخه به پارکها باعث آسیب های فراوانی می شود که می بایست در این خصوص نیز تدابیر لازم اندیشیده شود.

مهندس سروری هدف از ارائه خدمات شهری را جلب رضایت شهروندان و فراهم آوردن موجبات آرامش آنها داست و افزود: به همین دلیل همسو کردن خدمات ارائه شده با مطالبات شهروندان از مهمترین اهداف مدیران خبره و کارآمد در مدیریت شهری می باشد.