رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند از طرح گزارش حسابرسی سال 1401 شهرداری در صحن علنی شورا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد با اعلام این خبر گفت: گزارش حسابرسی مجددا به شهرداری ارسال می شود تا در صورت ارائه مستندات در مدت زمان کوتاه باقی مانده به موسسه اعلام گردد.

وی با اشاره به نامه دو فوریتی شهرداری مبنی بر احداث برج های ارتش افزود: شورا با لایحه شهرداری در این خصوص مخالفت نمود اما با کلیات احداث این طرح موافقت شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند اذعان داشت: با نظر موافق اعضای شورا، با تدفین مدیرمسئول روزنامه زعفران در قطعه هنرمندان نیز موافقت شد.

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد با اشاره به مصوبات برگشتی هیئت تطبیق افزود: پیشنهاد شهرداری برای واگذاری اراضی در بلوار پیامبر اعظم (ص) جهت پارکینگ خودروهای سنگین و صدور پروانه دانشگاه فرهنگیان جهت اصلاح موارد درخواستی هیئت تطبیق به شهرداری ارسال گردید.

وی از موافقت شورا با همکاری شهرداری در برگزاری آزمونهای پایه یک رانندگی با انجمن خیریه حمایت از زندانیان خبر داد و اضافه کرد: در جریان این جلسه شورا، گزارش درآمد و هزینه بهمن ماه سال جاری شهرداری نیز توسط رئیس کمیسیون عمران مطرح گردید که مقرر شد با نظر کمیسیون، طی مکاتبه ای با شهرداری خواستار توجه بیشتر به موارد اصلاحی شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند از موافقت شورا با تفاهم نامه فیمابین شهرداری، شرکت مخابرات و شاتل خبر داد و عنوان کرد: نامه دو فوریتی شهرداری مبنی بر اصل مولد سازی زمینهای شهرداری در سطح شهر نیز مطرح شد که مورد مخالفت قرار گرفت.