رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به تسلیم همه در برابر قانون گفت: 5 نفر عضو معترض شورا به شهردار، مطیع قانون بوده و همچنان بر اعتراض خود استوار هستند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد اظهار داشت: در پی اعلام خبر عزل شهردار بیرجند به صورت کاملا قانونی، روز گذشته دکتر بهترین در نشست خبری از تمکین اعضای شورا به قانون و انصراف از اعتراض مطروحه خبر داد که موارد ذیل قابل تامل می باشد.

وی با اشاره به اینکه همه در مقابل قانون تسلیم بوده و هیچ فردی حق گریز و بی توجهی به قانون را ندارد اذعان داشت: دکتر بهترین به چه استنادی از انصراف اعضای شورا از اعتراض خود خبر دادند و می بایست در صورت وجود مکاتبه با مشافهه ای در این خصوص آن را اعلام می کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با تاکید بر اعلام پاسخ فرمانداری بیرجند خارج از وقت مقرر و خارج از چارچوب و فرمت مربوط به کمیته تطبیق افزود: توجیهی برای انصراف معترضین در خصوص عدم ادامه کار شهردار وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرزاق نژاد در پایان ضمن تاکید بر حفظ آرامش جامعه و عدم اخلال در نظم امور مربوط به شهر و شهروندان عزیز در شهرداری و سازمانهای وابسته اضافه کرد: اعتراض مطروحه همچنان باقی بوده و از طریق مقامات مسئول پیگیری می شود.