به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند؛ صبح امروز در جلسه فوق العاده ای با حضور اعضای شورا و شهردار بیرجند، موضوع پادگان 04 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با اعلام این خبر گفت: در پی تصمیم اعضای شورا مبنی بر بررسی پروژه های دارای اولویت در جلسات فوق العاده شورا، صبح امروز موضوع پادگان 04 که در اولویت اول پروژه های شهر می باشد در جلسه ای فوق العاده مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد اظهار داشت: رفع مشکلات پادگان ۰۴ که نیاز به پیگیری نمایندگان مردم در شهر دارد از زوایای مختلف در شورا مورد بررسی قرار گرفت .

شایان ذکر است در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید پس از مذاکرات گوناگون کلیه حاضرین در جلسه بر سه موضوع اتفاق نظر داشتند که در جلسات تصمیم گیری با حضور دستگاهها و نهادهای ذیربط بر این موارد تاکید خواهد شد.

  • اصرار بر اجرای لاین دوم در خیابان ارتش به طول حداقل 30 متر
  • اصرار بر تامین اعتبار تملک اماکن تحت مالکیت ارتش از قبیل فروشگاه شمس و کانون بازنشستگان توسط اداره کل راه و شهرسازی و واگذاری آن به شهرداری
  • اصرار بر بازگشایی خیابان معلم که تامین وجه آن از طریق تملک 8 واحد ساختمان مسکونی در پادگان، توسط شهرداری صورت می پذیرد.