به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند؛ در جلسه روز گذشته شورای شهر دکتر رضا حسنی صفت رئیس شورا با تبریک عید سعید فطر گفت: از خداوندی که صاحب جود و جبروت است مسألت می داریم ما را به ساحت خیر و نیکی وارد کند و از هر شر و بدی به دور دارد.

در جریان این جلسه پس از قرائت نامه ها توسط منشی شورای اسلامی شهر بیرجند، رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نامه هیأت زورخانه ای و پهلوانی را مبنی بر نامگذاری برخی خیابان ها با نام پهلوانان را قرائت کرد و اظهار داشت: این مصوبه به شهرداری برای اجرا ابلاغ شده است.

 حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد نامگذاری خیابانی به نام شهدای اصناف را از دیگر نامه های ارسالی عنوان کرد که پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد میدان و بلوار اصلی در سایت صنوف آلاینده با عنوان شهدای اصناف و خیابان و کوچه های فرعی با نام هر یک از شهدای اصناف نامگذاری شود.

لازم به ذکر است بحث برگزاری نمایشگاه دائمی عفاف و حجاب نیز در این جلسه شورا مطرح شد که بررسی دقیق آن به جلسه آینده موکول گردید.

در ادامه این جلسه شورا نامه های شهرداری و اداره آب و فاضلاب استان در خصوص حفاری‌ها و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان، نامه درخواست کمک مالی مدیر دبیرستان شریفی پناه با توجه به فرسوده بودن این مکان آموزشی و درخواست تمدید قرارداد شرکت توانخواهان مطرح و به شور گذاشته شد.