رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند از پروژه های سطح شهر بیرجند بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بیرجند: رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند به همراه شهردار، معاونان و کارشناسان از پروژه های عمرانی در حال احداث شهرداری بازدید کردند.

رئیس شورای شهر بیرجند پس از بازدید پروژه ها گفت: ضمن تشکر از همکاران پرتلاش شهرداری، در بازدیدی امروز از بوستان الهیه، احمدی روشن، آیلند الهیه و همچنین سایت پسماند بازدید و از نزدیک درخصوص روند پروژه های در حال انجام قرار گرفتیم. وی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی پروژه ها قابل قبول بود ولی نواقصی هم داشت که به شهردار و ناظران پروژه تذکراتی داده شد. دکتر حسنی صفت افزود: انتظار ما در پروژه الهیه با توجه به تکنولوژی های جدید در حوزه آبیاری مکانیزه بودن آن بود که این امر محقق نشده بود که امید است همکاران عزیز در این حوزه به دنبال تکنولوژی های جدید باشند.

رئیس شورای شهر بیرجند گفت: انتظار ما از شهروندان عزیز این است تا با همکاران ما در شهرداری درخصوص تفکیک زباله همکاری لازم را داشته باشند. دکتر حسنی صفت در پایان خواستار نظارت بیشتر شهرداری بر روند پروژه ها و ارائه گزارش مستمر به شورا شد.

وی گفت: قطعاً پروژه ای به بهره برداری نخواهد رسید مگر اینکه کامل آماده شده باشد و هیچگونه نقصی نداشته باشد.لازم به یادآوری است در این بازدید شهردار و کارشناسان توضیحات فنی لازم درخصوص پروژه ها ارائه نمودند. گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند در این بازدید بر استمرار اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر و خدمت رسانی بیشتر به شهروندان تأکید کردند.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر بیرجند/