احداث پارکینگ خیابان حکیم نزاری در راستای پاسخ گویی شهرداری و شورا به یکی از دغدغه های مردم

اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند این هفته هم مانند چند هفته گذشته برای نظارت بر چگونگی اجرای پروژه های شهرداری از پروژه در حال احداث پارکینگ طبقاتی حکیم نزاری با 85 درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بیرجند، رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند در این بازدید ضمن تشکر از شهردار ، معاونان وی و پیمانکار و همه کسانی که در اجرای این پروژه مشارکت داشته اند، گفت: یکی از محاسنی که در این بازدید مشاهده می شود ، این است که تلاش و زحماتی که برای هر پزوژه انجام می شود مشاهده می شود و دیگر این که پروژه ها زیر نظر مهندسان ناظر اجرایی می شود تا کار به شکل علمی انجام شود و با تکمیل این پارکینگ به یکی از دغدغه های مردم در این باره پاسخ گفته خواهد شد.

دکتر ابراهیم تقی زاده با بیان این که ترافیک خیابان حکیم نزاری سبب شده بود که چشم انداز شهری این خیابان مناسب نباشد افزود: با تصویب طرح مطالعات جامع ترافیک شهر بیرجند، این افق دورنما و چشم انداز 10 ساله آینده شهر مشخص شد. لذا در آینده هر برنامه شهری که می خواهد اجرا شود با در نظر گرفتن این افق خواهد بود.

به گفته وی بر اساس این طرح که یکی از برنامه های زیر ساختی بود به خوبی می توان برای مدیریت شهری در آینده تصمیم گیری کرد و امیدواریم این پروژه زودتر از دهه فجر که زمان پیش بینی شده برای بهره برداری از آن است، برای افتتاح آماده شود چون شهرداری بیرجند برای دهه فجر امسال پروژه های بسیاری را برای بهره برداری خواهد داشت از جمله پروژه فرهنگسرا، که یکی از پروژه های مهم شهرداری است.

مهندس میری رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بیرجند هم در این بازدید خواستار آن شد تا از سقف سوم این پروژه هم با توجه به پیش بینی سازه به عنوان پارکینگ استفاده شود.