شهردار بیرجند از اجرای طرح های شهری با قوت و قدرت در سطح شهر خبر داد.

 اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بیرجند از پروژه های زیباسازی بلوار الهیه، میدان شهید فهمیده، پارک بهجت، پارک الهیه، پارک واقع در سایت اداری و ... بازدید کردند.

محمدعلی جاوید روز گذشته در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی سطح شهر اظهار داشت: پروژه های مختلفی در دستور کار شهرداری قرار دارد که می تواند تاثیر بسزایی در توسعه بخش های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و زیرساختی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه چرخش چرخ عمرانی سریعتر از گذشته می باشد افزود: در اجرای پروژه های شهری، ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف شهرداری برای به نتیجه رساندن پروژه ها ضروری می باشد.

شهردار بیرجند بر تسریع در اتمام پروژه ها تاکید کرد و ادامه داد: توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر، از نقاط قوت مدیریت شهری می باشد که خوشبختانه رضایت شهروندان را در پی داشته و شهرداری با تسریع در روند اجرای پروژه ها می تواند این رضایتمندی را دو چندان کند.

جاوید با اشاره به اهمیت مقوله خدمت رسانی به همشهریان، رفاه و آرامش مردم را جزو ضروری ترین اهداف شهرداری برشمرد و ایجاد بسترهای مناسب و انجام پروژه های عمرانی را از مؤلفه های ایجاد شهری زیبا و مدرن برشمرد.

شایان ذکر است در طی این برنامه، اعضای شورای شهر و شهردار پس از بازدید از پروژه ها به بیان نقطه نظرات خود در خصوص بهتر شدن روند پیشرفت کار پرداختند.