رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تا کنون برآمده از متن ملت بوده و در هر صحنه‌ای سعی کرده ظرفیت مردمی خود را به منصه ظهور برساند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند؛ حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد روز گذشته در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا اذعان داشت: بدون شک یکی از اصلی‌ترین میادین حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب، موضوع انتخابات بوده که مردم با حضور قدرتمند و باشکوه خود در آن اثبات کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.

وی با اشاره به اینکه بخش اصلی انتخابات به حضور باشکوه مردم بستگی دارد ادامه داد: از حضور همدلانه و آگاهانه مردم عزیز استان خراسان جنوبی در دو دوره انتخابات اخیر تشکر و قدردانی می نمایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا ابراز امیدواری کرد با عملکرد شایسته دولت چهاردهم زمینه‌های حضور و مشارکت آگاهانه بیش از پیش مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی را شاهد باشیم.

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد با اشاره به همکاری مدیریت شهری با هیئات مذهبی برای ایجاد شور و نشاط حسینی در سطح شهر افزود: شهرداری در خصوص فضاسازی شهر در ایام محرم و انجام تبلیغات مربوط به عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) تلاش جدی نموده و با دستگاههای مربوطه و هیئت های عزاداری و مذهبی همکاری نماید.

وی تصریح کرد: برنامه های مدیریت شهری در راستای مناسب سازی شهر از جمله خاموش شدن چراغانی ها، سیاه پوش شدن شهر، نصب پرچمهای عزاداری، برگزاری برنامه های ویژه ماه محرم مورد تقاضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی می باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا خواستار اجرای متمرکز برنامه های مناسبتی در ایام محرم و صفر، استفاده از پیمانکاران باتجربه و با سابقه در اجرای برنامه ها، راه اندازی ایستگاههای صلواتی و نصب پیام های امر به معروف و نهی ازمنکر درسطح شهر شد.