رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند ضمن تشکر از حضور پرشور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات هشتم تیرماه گفت: امیدواریم شور آفرینی مردم منجر به نتایج خوبی برای کشور عزیزمان گردد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد اذعان داشت: احساس تکلیف مردم با بصیرت و همیشه در صحنه برای تعیین سرنوشت خود، سربلندی، عزت و اقتدار ایران اسلامی را بیش از پیش نمایان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند یادآور شد: در پی پیگیری فعالان فرهنگی در خصوص گرامیداشت یاد شهدای فضیلت که توسط بهائیت شهید شده اند و احیای مرقد ایشان مقرر گردید میدان فرزان فضاسازی شده و طرح آن توسط شهرداری همراه با المانی مرتبط برای بررسی و تصویب نهایی به شورا ارائه گردد.

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد با اشاره به نامه های شهرداری با موضوع انجام معاملات مختلف و موافقت شورا با این موارد اظهار داشت: خرید کود و سم برای فضای سبز، اجرای آیلند خیابان جنت، فاز دوم پروژه بلوار شهید صیاد شیرازی و ... از جمله این موارد می باشد.

وی افزود: مصوبات برگشتی هیئت تطبیق نیز در این جلسه مطرح شد که با نظر اعضای شورا بر برخی از این مصوبات اصرار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند عنوان کرد: اعضای شورا بر مصوبه گذشته خود مبنی بر نامگذاری میدان اجتماعات به نام شهید رئیسی اصرار کردند و این مصوبه برای اجرا به شهرداری ارسال شد.

به گفته ی حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد در ادامه این جلسه مقرر شد بر اساس مصوبه قبلی شورا ، شهرداری نسبت به واگذاری قطعه زمینی در حاشیه میدان جانبازان به ستاد بازسازی عتبات استان اقدام کند.

شایان ذکر است در جلسه روز گذشته، پیشنهادات کمیسیون فرهنگی در صحن شورا مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.