رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند روز گذشته در جلسه شورای شهر که با حضور اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با محوریت آسیب شناسی اجتماعی موجود در پارکهای مرکز استان برگزار شد بر ضرورت احساس مسئوليت همگاني دستگاههای اجرایی در برابر ناهنجاري ها و آسيب هاي اجتماعي تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد اظهار داشت: برخورد با ناهنجاری ها در مسائل فرهنگی نیاز به همکاری همه دستگاه های اجرایی دارد و با تک محوری نتیجه مطلوب حاصل نمی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند  یادآور شد: برای جلوگیری از موازی کاری و تداخل، باید وظیفه هر دستگاه شفاف و مشخص شود.

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدف تحقق ارزش های اسلامی به پیروزی رسید، گفت: در این راه شهدا و جوانان زیادی تقدیم نظام و انقلاب شده اند لذا می بایست برای پاسداشت حرمت خون شهیدان در مقابله با آسیب های اجتماعی در سطح جامعه همگام و همراه باشیم.

همچنین در این جلسه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار داشت: با وجود انجام امور فرهنگی فراوان، بدنه فرهنگی کشور در انجام برنامه های فرهنگی نیاز به تقویت و ساماندهی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیم آبادی با بیان اینکه نظام اسلامی متکی به ارزش هاست، بر وجود پیوست فرهنگی در همه اقدامات دستگاهها و نیز شورای شهر و شهرداری بیرجند تأکید کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بر تشکیل هیأت اندیشه ورز قوی در شورا و شهرداری بیرجند تأکید کرد و اذعان داشت: در این راستا لزوم وجود یک دبیرخانه و دبیر تمام وقت با اولویت اهل علم می تواند راهگشا باشد.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و نیز اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند به بیان نقطه نظرات خود در خصوص موضوع جلسه پرداختند و به مواردی از قبیل توجه جدی به ایجاد پارک بانوان در چند نقطه شهر، ایجاد بستر مناسب برای ورزشهای همگانی، توجه جدی به قراردادها و اماکن و افرادی که کارها به آنها سپرده می شود و نیز لزوم تهیه سند فرهنگی استان و مشخص شدن وظایف هر دستگاه در خصوص مقابله با آسیب ها تاکید نمودند.