رئیس کمیسیون عمران و توسعه پایدار شورای اسلامی شهر بیرجند از بررسی پرونده های تملک و دارای بار حقوقی و مالکیتی در کمیسیون عمران شورا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند دکتر ویدا ناصری در جلسه کمیسیون عمران شورا با اعلام این خبر گفت: در ابتدای این جلسه کمیسیون، پرونده های تغییر کاربری، تملک توسط شهرداری، پارکینگ و ... مطرح و توافقات لازم با شهروندان در خصوص رفع مشکلات املاک اتخاذ گردید.

وی با اشاره به نامه رئیس شورای استان خراسان جنوبی مبنی بر اجرایی نشدن برخی مصوبات شورای ترافیک استان اظهار داشت: بنا به نظر موافق اعضای کمیسیون، نامه جهت اعلام گزارش اقدامات ترافیکی انجام شده در سطح شهر به شهرداری ارجاع گردید.

رئیس کمیسیون عمران شورا یادآور شد: در ادامه جلسه موضوع فسخ قرارداد و عدم ادامه همکاری شهرداری با یکی از پیمانکاران پروژه های اجرایی سطح شهر مطرح شد که با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی کارشناسان شهرداری مبنی بر اجرای ضعیف کمی و کیفی از سوی پیمانکار با این موضوع موافقت گردید.

دکتر ناصری در پایان با اشاره به بحث املاک حاشیه خیابان قرنی و ضلع جنوبی فرهنگسرا اذعان داشت: با توجه به مصوبه شورای پنجم در خصوص خرید و تملک اراضی این محدوده و تقاضای مالکین مبنی بر تعیین تکلیف اراضی این محدوده و همچنین پیش بینی طرحی برای این مجموعه از سوی شهرداری مقرر شد همچنان بر اجرای مصوبه قبلی اصرار و تاکید گردد.