تقدیر از زحمات پرسنل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری به ویژه در دوران کرونا

خدمات و تلاش های شما بزرگواران به خصوص در دوران کرونا که با وجود مشکلات بسیاری انجام وظیفه کردید از دید مردم و مسئولان پوشیده نیست . خداوند متعال پاداش بسیاری به شما خواهد داد و جامعه باید مانند پرستاران از زحمات شما به ویژه در دوران کرونا تقدیر کند.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر بیرجند، شهردار بیرجند در مراسم تقدیر از پرسنل زحمتکش آرامستان ها که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند ، معاونان و مدیران شهرداری برگزار گردید با اعلام این مطلب، گفت: در دوران کرونا زحمات شما بزرگواران نسبت به گذشته برای مردم و مسئولان ملموس تر شد و در این شرایط سخت که بستگان درجه یک متوفی از متوفی خود فاصله می گیرند، شما در نزدیک ترین فاصله به فرد فوت شده، کار تطهیر و خاکسپاری را انجام می دهید، جای تقدیر دارد.

نگاه مثبت اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند

مهندس جاوید با بیان این که همانطوری که در حوزه بهداشت و درمان از زحمات پرستاران تقدیر می شود ، جامعه باید از زحمات و تلاش های شما بزرگواران در دوران کرونا تجلیل کند، افزود: در شرایط سخت کرونا با توجه به نگاه مثبت اعضای شورای اسلامی بیرجند به پرسنل شهرداری به ویژه به شما که در این سازمان مشغول ارایه خدمات هستید تقدیر می شود.

شهردار بیرجند از آقای کدخدا رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری بیرجند و همکاران ایشان به خاطر تلاش های زیادی که برای ارایه خدمات مطلوب به مردم انجام داده اند و همچنین از زحمات آقای محمد زاده که قبل از وی این مسئولیت را برعهده داشته اند، تشکر کرد.

نگاه حمایتی اعضای شورا و شهرداری بیرجند

مهندس جاوید به دلیل پاره وقت بودن تعدادی از پرسنل آرمستان ها، این افراد نمی توانند از مزایای بیمه تأمین اجتماعی بهره مند شوند که این موضوع منصفانه نمی باشد، لذا از معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری بیرجند می خواهم بررسی لازم در این خصوص را انجام دهند تا هر کمکی که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر بیرجند با توجه به نگاه حمایتی به ویژه نسبت به این گروه از پرسنل شهرداری امکان پذیر باشد را برای حل مشکل این بزرگواران در این دوره انجام دهیم تا این موضوع برای خود و خانواده هایشان منشاء خیر شود.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری بیرجند هم در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده در یک سال گذشته در این سازمان برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم گفت: شروع عملیات اجرایی بلوک 8، اتمام عملیات اجرایی بلوک 7، آغاز احداث میدان واقع در بلوک 5، ساخت 15 آلاچیق خانوادگی، پیاده روسازی حاشیه قتلگاه، ایجاد دیوار ساحلی جداکننده آرامستان از فضای میدان موسی بن جعفر(ع) و اجرای دیوار سنگی از مهم ترین اقدامات انجام شده در این سازمان است.

به گفته مهندس کدخدا در سال گذشته از یک هزار و 666 متوفی 7 مورد آن کرونایی بودند. در سال 99 هم تاکنون از یک هزار و 577 متوفی 421 مورد آن کرونایی بودند که در مجموع تاپایان آذر ماه سال جاری 428 متوفی داشته ایم که به دلیل ابتلا به کرونا فوت شده اند و بیشترین تعداد متوفی به دلیل ابتلا به کرونا با 178 مورد در آبان ماه امسال بوده است.

تقدیر از پرسنل سازمان مدیریت آرامستان ها

مهندس کدخدا از همه همکارانش در این سازمان که بدون هیچ چشم داشتی در ایام کرونا خدمات مطلوب به مردم ارایه کرده اند تشکر کرد و خواستار تبدیل وضعیت نیروهای پاره وقت سازمان آرامستان های شهرداری با توجه به اینکه تمام وقت مشغول خدمت در آرامستان هستند را شد.

در پایان از پرسنل زحمت کش مدیریت آرامستان های شهرداری بیرجند تقدیر و تجلیل بعمل آمد.