رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار داشت: نیروی انسانی در سیستم اداری دارای جایگاه ویژه‌ای است و زمانی که این نیرو از محیط کار و وضعیت اقتصادی و رفاهی رضایت خاطر داشته باشد، کارایی بالاتری  داشته و ارائه خدمات بهتری نیز به ارباب رجوع دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد با اشاره به اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمانی محسوب می شود گفت: ارائه خدمات رفاهی نقش موثری درافزایش بهره وری و شکل گیری انگیزه در کارکنان دارد.

وی افزود: در راستای تقویت رفاه کارکنان شهرداری، اعضای شورا با لایحه شهرداری مبنی بر واگذاری اراضی متعلق به شهرداری در دشت فوداج به کلیه کارکنانی که تاکنون از شهرداری زمینی دریافت نکرده اند موافقت نمودند.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند اذعان داشت: لایحه پیشنهادی شورا در این خصوص در صحن علنی شورا مطرح شد و اعضای شورا پس از بحث و تبادل نظر، به اتفاق آرا طی مصوبه ای به شهرداری اجازه دادند تا به منظور فراهم آوردن زمینه خانه دار شدن کارکنان و با رعایت عدالت از اراضی شهرداری در دشت فوداج نسبت به واگذاری زمین به کلیه کارکنانی که به هر دلیل در سنوات گذشته از شهرداری زمینی دریافت نکرده اند اقدام نماید.

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد با بیان اینکه ارائه خدمات رفاهی نقش موثری درافزایش بهره وری و شکل گیری انگیزه در کارکنان دارد یادآور شد: مصوبه شورا برای طی روال قانونی و تایید جهت اجرایی شدن به هیئت تطبیق ارسال گردید که با مخالفت این هیئت مواجه شد.

وی دلیل این مخالفت را از سوی هیئت تطبیق چنین عنوان کرد: با عنایت به اینکه واگذاری املاک شهرداری می بایست از طریق مزایده صورت پذیرد و مصوبه مغایر قانون می باشد مصوبه مذکور در کیفیت فعلی مورد تایید نمی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند در ادامه گفت: به دنبال یافتن راهکاری برای خانه دار شدن پرسنل شهرداری خواهیم بود.