به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند؛ دکتر رضا حسنی صفت رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند در پیامی نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی ماه یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش های انقلاب اسلامی، آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است، بر مبنای همین بصیرت است كه آدمی می تواند تمایز بین حق و باطل را به درستی و به دور از كوچكترین خطایی شناخته و در مسیر درست، حركتی آگاهانه را ادامه دهد.

حماسه بزرگ نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم در راهپیمایی 9 دی 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری از افتخارات ایران اسلامی به حساب می آید و دستاورد حضور ملت ایران در این روز، نمایش اقتدار و استحكام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی بوده است.
اینجانب به نیابت از همکارانم در شورای اسلامی شهر بیرجند؛ سالگرد این حماسه عظیم را که فصلی جدید از بصیرت ، هوشیاری ، دشمن‌شناسی و ولایتمداری همراه باغیرت دینی و انقلابی در صفحه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران است را خدمت تمامی مردم فهیم و متدین شهر بیرجند تبریك و تهنیت عرض می نمایم.

  رضا حسنی صفت

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند