روز گذشته در جلسه شورای شهر مقرر شد برای برگزاری جشن های نیمه شعبان، به مساجد ملقب به نام امام زمان (عج) مساعدت لازم صورت پذیرد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند؛ در پی درخواست یکی از اعضای شورا، پرداخت کمک هزینه معیشتی برای پرسنل شهرداری نیز تصویب شد.

در این جلسه دکتر ویدا ناصری رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بیرجند به طرح درخواست های مطرح شده در کمیسیون پرداخت.

لازم به ذکر است ضرورت ترمیم نوارهای حفاری شرکت آب و فاضلاب در سطح شهر، کارشناسی مجدد درخواست یکی از شهروندان مبنی بر خرید زمین صرفه جویی با توجه به اتمام مهلت کارشناسی قبلی و تعویض ملک شهروند در مسیر اجرای راستگرد با ملک مجاور و درخواست کارشناسی آن از جمله موارد مطروحه در کمیسیون عمران بود.

در ادامه رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر بیرجند نیز به مواردی از قبیل شکایت شهروند از ملک مجاور مبنی بر تصرف عدوانی در اراضی موسوی یاد کرد که طبق نظر اعضای شورا به به شهرداری برای اعمال قانون مطابق ضوابط ارجاع گردید.

دکتر فرید فروزانفر همچنین به نامه رئیس شورای اسلامی استان در خصوص بررسی عملکرد دستگاههای اجرایی در قانون حدنگار اشاره کرد و مقرر شد شهرداری نسبت به اطلاع رسانی در مورد جمع آوری اسناد مالکیت دفترچه ای و تعویض دفترچه های مالکیت اقدام نماید.

در پایان جلسه نیز به موافقت هیئت تطبیق با کلیات مندرج در دفترچه عوارض و بهای خدمات سال 1402 شهرداری بیرجند اشاره شد.